Якщо Ви ведете рекламну кампанію в інтернеті самостійно або за допомогою підрядника, вам буде корисно зробити незалежну оцінку ефективності інтернет-реклами.
Склад послуги:
- Аналіз йде / минулої рекламної кампанії
- Рекомендації зі стратегії присутності в інтернеті, стратегіям контекстних рекламних кампаній і / або просування
- Порівняння вартості кліка в тематиці з накопиченими даними i-Media (в цій тематиці)
- Аналіз ефективності рекламних каналів
- Звіт про ефективність РК
- Пропозиція щодо перерозподілу бюджету
- Завдяки оцінці ефективності інтернет-реклами ви зможете свіжим поглядом поглянути на результати своєї роботи або дій підрядника і зрозуміти, що можна поліпшити
- Пост-клік аналіз
- Необхідні щотижневі звіти по роботі Вашого сайту, про переходи і ефективності джерел? Ми готові запропонувати вам створення подібних звітів за обраними KPI (метрик ефективності) і коментарі до них в форматі щомісячних / щотижневих звітів.
Замовляючи цю послугу, Ви отримаєте:
- Розуміння, які слова і оголошення в інтернет-рекламі дають реальний прибуток (а не тільки відвідуваність сайту)
- Рекомендації з ведення РК
- Телефонні консультації з аналітиками веб – студії “BigFish”
- Підвищення конверсії сайту
Основна ціль роботи:
Поліпшити показники конверсії (в дзвінки, інтернет-замовлення)
Знизити показник відмов за рахунок вимірювання реальної ефективності
Фахівцями Замовника і зовнішніми підрядниками шляхів поліпшення сайту
Склад робіт з підвищення конверсії сайту:
- Сприяння в проведенні тендерів по генерації пропозицій щодо поліпшення сайтів.
- Пошук відповідних підрядників (копірайтерів, аудиторів, вузьких фахівців у сфері Замовника)
- За підсумками роботи аудиторів – генеруємо список гіпотез щодо змін на сайті, які поліпшать показники конверсії в дзвінки / інтернет-замовлення
- За висунутими і схваленим Замовником гіпотезам.
- Відстежуємо конверсії в телефонні дзвінки по різних сегментах реклами.