Контроль ефективності підрядників

Якщо Ви ведете рекламну кампанію в інтернеті самостійно або за допомогою підрядника, вам буде корисно зробити незалежну оцінку ефективності інтернет-реклами.

Склад послуги:

  • Аналіз йде / минулої рекламної кампанії
  • Рекомендації зі стратегії присутності в інтернеті, стратегіям контекстних рекламних кампаній і / або просування
  • Порівняння вартості кліка в тематиці з накопиченими даними i-Media (в цій тематиці)
  • Аналіз ефективності рекламних каналів
  • Звіт про ефективність РК
  • Пропозиція щодо перерозподілу бюджету
  • Завдяки оцінці ефективності інтернет-реклами ви зможете свіжим поглядом поглянути на результати своєї роботи або дій підрядника і зрозуміти, що можна поліпшити
  • Пост-клік аналіз
  • Необхідні щотижневі звіти по роботі Вашого сайту, про переходи і ефективності джерел? Ми готові запропонувати вам створення подібних звітів за обраними KPI (метрик ефективності) і коментарі до них в форматі щомісячних / щотижневих звітів.

Замовляючи цю послугу, Ви отримаєте:

  • Розуміння, які слова і оголошення в інтернет-рекламі дають реальний прибуток (а не тільки відвідуваність сайту)
  • Рекомендації з ведення РК
  • Телефонні консультації з аналітиками веб – студії “BigFish”
  • Підвищення конверсії сайту

Основна ціль роботи:

Поліпшити показники конверсії (в дзвінки, інтернет-замовлення)

Знизити показник відмов за рахунок вимірювання  реальної ефективності

Фахівцями Замовника і зовнішніми підрядниками шляхів поліпшення сайту

Склад робіт з підвищення конверсії сайту:

  • Сприяння в проведенні тендерів по генерації пропозицій щодо поліпшення сайтів.
  • Пошук відповідних підрядників (копірайтерів, аудиторів, вузьких фахівців у сфері Замовника)
  • За підсумками роботи аудиторів – генеруємо список гіпотез щодо змін на сайті, які поліпшать показники конверсії в дзвінки / інтернет-замовлення
  • За висунутими і схваленим Замовником гіпотезам.
  • Відстежуємо конверсії в телефонні дзвінки по різних сегментах реклами.