Контекстна реклама

Рекламні компанії з року в рік стають все більш поширеним явищем в Інтернеті. Причому такі акції з успіхом використовують як для залучення нових, так і для стимулювання інтересу вже існуючих клієнтів. Крім того, регулярне проведення рекламних заходів в Мережі дозволяє зберігати і збільшувати впізнаваність і популярність веб-сайту.

Серед нескінченної різноманітності Інтернет-реклами, особливе місце займає реклама контекстна – тобто інформаційні повідомлення маркетингового характеру. Вони розміщуються на сторінці виведення результатів пошуку по конкретним сполученням ключових слів. Прив’язка контекстної реклами до певних комбінацій слів і словосполучень дозволяє чітко визначити аудиторію потенційних відвідувачів.

Тому можна цілком обгрунтовано стверджувати, що аудиторія контекстної реклами – це саме цільова аудиторія, тобто користувачі, які не просто бродять по просторах Мережі, а зацікавлені в отриманні конкретної інформації.

При цьому ефективність контекстної реклами безпосередньо пов’язана з її цільовою спрямованістю. Тут діє закономірність – «краще менше, та краще». Так, невеликий трафік. Але зате, майже всі відвідувачі, які перейшли на сайт завдяки контекстній рекламі, не просто переглядають Ваш сайт, а готові купувати і співпрацювати.

Ще однією перевагою контекстної реклами є «швидкий старт»: саме контекстна реклама відноситься до числа найбільш ефективних методів оперативного донесення інформації до цільової аудиторії.

І цілком закономірно, що оборот ринку контекстної реклами, за даними аналітичних служб виріс за один рік в два рази. Застосування контекстної реклами результативно практично в будь-яких сферах бізнесу, тому тенденція до зростання обсягу контекстної реклами на ринку Інтернет-маркетингу цілком обгрунтована.

Проте, ринок контекстної реклами характерний переважним використанням декількох великих рекламних майданчиків: Google Adwords, Яндекс.Директ

Google Adwords є безпосередньо системою контекстної реклами і прив’язаний до пошукової системи Google. При цьому тут можна розміщувати ще й медійний контекст, що дуже зручно. Тим більше, що темпи зростання медійної реклами незначно відстають від контекстної, а отже перспективи ринку медіаконтекста якщо не райдужні, то цілком оптимістичні.

Кожна пошукова система має свої специфічні особливості, наприклад такі як реалізація функції морфології при введенні ключових слів в запит, тому варіанти контекстної реклами можуть мати досить істотні відмінності. Однак першочерговим завданням контекстної реклами, незалежно від її типу, є забезпечення ефективної роботи Вашого бізнесу.