Реклама в facebook

Щомісяця 616 000 унікальних відвідувачів.

Аудиторія сайту:
до 18 років – 10%;
18-24 – 40%;
25-34 – 33%;
35-44 – 10%;
старше 45 – 6%.

Соціальна мережа Facebook є найбільшою в світі. Facebook налічує більше 500 млн. Зареєстрованих користувачів зі ста двадцяти трьох країн світу. З яких 2 млн. Користувачів є російськомовними. Причому кількість російськомовної аудиторії стрімко збільшується. Основну аудиторію складають люди, що працюють в офісах ( «білі комірці»), що мають знайомих за кордоном, бізнесмени, інтернет-бізнесмени, блогери і веб-майстри (сама просунута аудиторія). З чого можна зробити висновок, що аудиторія даної соц.сети більш професійна, ніж аудиторія інших соц.сетей.

Facebook надає десятки ефективних інструментів просування, які підходять для різних сфер бізнесу та тематик сайтів. Причому просування в Facebook буде цікавим як бізнесменам, які тільки починають свою експансію в мережі, так і великим компаніям. Facebook відкрито для бізнесу і є відмінним інструментом для залучення трафіку.
Чому варто вибрати просування проектів або послуг в Facebook?

  • просування в facebook це можливість заявити про себе широкій аудиторії
  • низька конкуренція в україномовному сегменті Фейсбук
  • користувачі Фейсбук активно вступають в групи і переходять на сторонні сайти – в 2010 році Facebook випередив google за кількістю переходів на зовнішні сайти.
  • реклама з розширеними можливостями таргетингу – це можливість показу оголошень тільки Вашої цільової аудиторії (можна вибирати за статтю, віком, інтересам і групам)
  • різні інструменти просування (просування групи, сторінки, інтернет – магазину).

Свою інформацію компанії розміщують на сторінках в Facebook, яка дає можливість постійно оновлювати статус, змінювати і додавати додатки Facebook, крім того на окремій вкладці можна підключити форум для спілкування і пропозиція. Виберіть можна зробити видимими не тільки для фанів, а й для інших користувачів. На сторінці ведеться стрічка подій, які відбуваються в компанії.

Способи просування в Facebook:

Створення і просування груп буде ефективно для розважальних проектів, які постійно викликають обговорення. Мінуси: групи закриті від незареєстрованих користувачів і мають дуже вузький функціонал.
Створення і просування сторінки найефективніший метод просування бізнесу. Сторінки видно всім користувачам незалежно від того, чи є вони зареєстрованими. Нові повідомлення зі сторінки будуть транслюватися в новинній стрічці. Кількість фанатів сторінка не обмежена.